ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДУКАТ" 21579984 інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
- Інформація про суб’єкта господарювання.
Україна, 43023, Волинська обл., місто Луцьк, ВУЛИЦЯ ЄРШОВА, будинок 1 380673613588
- Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
Планована діяльність, її характеристика.
Планована діяльність передбачає реконструкцію будівлі АЗС за адресою: Вінницька обл., м. Могилів-Подільський, проспект Героїв, 74а. За результатами проведення спеціалізованою організацією (ТОВ «ВІН-ГІД ІНЖИНІРИНГ») технічного обстеження будівельних конструкцій будівлі АЗС, встановлено її невідповідність вимогам надійності та безпечної довготривалої експлуатації будівель та споруд. Технічний стан будівлі АЗС, враховуючи виявлені недоліки – (ІІІ) непридатний до нормальної експлуатації. Проектом передбачається в одноповерховій будівлі АЗС з пунктом сервісного обслуговування водіїв та пасажирів влаштування торгового залу - магазину з продажу супутніх товарів промислової та продовольчої груп в розфасованій упаковці та буфет – для швидкого харчування відвідувачів. На існуючій АЗС здійснюється прийом, зберігання і відпуск пального для автотранспорту, а саме: бензину, дизельного пального. Також здійснюється сервісне обслуговування водіїв та пасажирів з влаштуванням магазину з продажу супутніх товарів. Контактний номер телефону суб’єкта господарювання 0673347916.
Технічна альтернатива 1.
Технічною альтернативою 1 передбачається реконструкція будівлі АЗС зі збільшенням габаритних розмірів. Існуюча АЗС середньої потужності на 250 заправок на добу нафтопродуктами. Зберігання бензину і дизельного палива здійснюється у 2-х підземних металевих секційних резервуарах загальним об’ємом 60 м3.
Технічна альтернатива 2.
Технічною альтернативою 2 може бути реконструкція будівлі АЗС та влаштування додаткового обладнання для заправлення автомобілів скрапленим газом (СВГ).
- Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Вінницька обл. Могилів-Подільський р-н Могилів-Подільський проспект Героїв, 74а
- Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.
Могилів-Подільська територіальна громада
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Вінницька обл. Могилів-Подільський р-н Могилів-Подільський проспект Героїв, 74а.
Ділянка, де передбачено реконструкцію знаходиться за адресою: Вінницька обл., м. Могилів- Подільський, проспект Героїв, 74а. Територіально АЗС розташована поруч з магістральною вулицею, де курсує багато автотранспорту, тому дана АЗС має зручне місце розташування для власників транспортних засобів, які обслуговуватимуться на об’єкті, відповідно реконструкція буде економічно доцільною для власників АЗС. Площа земельної ділянки 0,2321га знаходиться у приватній власності ТОВ «ДУКАТ» згідно Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності від 18.10.2013 р. (індексний номер витягу 11150461). Кадастровий номер земельної ділянки 0510400000:00:005:0064. Цільове призначення земельної ділянки – 03.07 Для будівництва та обслуговування будівель торгівлі. Санітарно- захисна зона для даного об’єкту становить 50 м, та витримується по відношенню до житлово- громадської забудови.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Вінницька обл. Могилів-Подільський р-н Могилів-Подільський .
Територіальна альтернатива 2 не розглядається, тому що реконструкція відбувається на існуючій АЗС. Цільове призначення земельної ділянки відповідає планованій діяльності. У зв’язку із тим що цільове призначення обраної ділянки відповідає планованій діяльності, а також враховуючи, що ділянка вже перебуває у приватній власності ТОВ «ДУКАТ», а також враховуючи, що реконструкція відбувається на існуючій АЗС - Територіальна альтернатива 2 в подальшому не розглядалась.
- Соціально-економічний вплив планованої діяльності.
Територія розміщення об’єкту не знаходиться у безпосередній близькості до об’єктів спортивно-оздоровчого, курортного і рекреаційного призначення, пам’яток архітектури, історії і культури. Соціально-економічний вплив очікується позитивний, в зв’язку з наданням послуг по заправці автомобілів якісним пальним, створенням додаткових робочих місць для місцевих жителів, збільшенням надходжень у місцевий та державний бюджет, розвиток інфраструктури
населеного пункту при дотриманні екологічних та санітарно-гігієнічних нормативів.
- Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).
Доставка пального здійснюватиметься автотранспортом. Злив палива з автоцистерн передбачено крізь герметичні зливні швидкороз'ємні муфти та спеціальні фільтри, які запобігають попаданню механічних сумішей в резервуар. Зберігання нафтопродуктів передбачено у 2-х підземних горизонтальних металевих секційних резервуарах (35 м3 + 25 м3) загальним об’ємом 60 м3 для бензину і дизельного палива. Резервуари обладнано системою повернення парів нафтопродуктів п р и ї х заповненні, дихальною арматурою з клапанною системою, технічними пристроями для запобігання переповнення ємкостей при зливі нафтопродуктів. Заправлення автомобілів паливом передбачено 2-ма паливо-роздавальними колонками (ПРК) РМП. Будівля АЗС з пунктом сервісного обслуговування водіїв та пасажирів запроектована одноповерховою, прямокутною в плані. Пункт сервісного обслуговування водіїв та пасажирів передбачає сферу обслуговування з влаштуванням буфету та магазину з продажу супутніх товарів. Загальна площа ділянки будівництва становить 0,2321га. Річна реалізація палива становить: бензину – 840 м3, дизпаливо - 1540 м3. Інженерне забезпечення на об’єкті існуюче: електропостачання – згідно договору. Водопостачання та каналізування – існуюче, міська мережа. Реконструкція об’єкту не торкається зовнішніх інженерних мереж. Стічні води з місць локальних забруднень нафтопродуктами відводяться на існуючі очисні споруди стічних вод, з подальшим скидом в резервуар-накопичувач. Пожежогасіння передбачено від двох проект. пожежних гідрантів. Транспортне забезпечення – заїзд та виїзд на територію існуючий з проспект Героїв. На території об’єкту передбачено тимчасові автостоянки для автомобілів.
- Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.
При провадженні планової діяльності необхідним фактором є: - дотримання об’ємів дозволених викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря від стаціонарних джерел; - дотримання дозволених рівнів еквівалентного та максимального рівня звукового тиску в процесі ведення діяльності; - забезпечення допустимих рівнів соціального ризику та ризику впливу об’єкта на здоров’я та життя населення; - проведення планової діяльності в межах відведеної земельної ділянки; - дотримання вимог чинного санітарно-епідеміологічного законодавства. При цьому враховуються екологічні, санітарно-епідеміологічні та містобудівні обмеження, які регламентуються наступними нормативними актами: - «Нормативи граничнодопустимих викидів забруднюючих речовин із стаціонарних джерел» (затверджено Наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища України від 27.06.2006 р. №309). - «Державні медико- санітарні нормативи Гранично допустимі концентрації хімічних і біологічних речовин в атмосферному повітрі населених місць» (затверджено наказом МОЗУ від 10.05.2024 р. №813, зареєстровано у Міністерстві юстиції України 24.05.2024 р. за №763/42108). - Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів (затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я України від 19.06.1996 р. №173). - ДСанПіН 145-11 «Державні санітарні норми і правила утримання територій населених місць» (затверджено наказом МОЗ від 17.03.2011 р. №145, зареєстровано у Мінюсті 05.04.2011 р. за №457/19195). - ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій» - ДСН 3.3.6.037-99 «Санітарні норми виробничого шуму, ультразвуку та інфразвуку».
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічно технічній альтернативі 1, окрім збільшення протипожежних відстаней при влаштуванні додаткового обладнання для заправлення автомобілів скрапленим газом (СВГ).
щодо територіальної альтернативи 1.
Дотримання вимог чинного санітарно-епідеміологічного законодавства, а також протипожежних розривів між будівлями, спорудами та охоронних зон інженерних мереж, містобудівних умов та обмежень для проектування об’єкта будівництва.
щодо територіальної альтернативи 2.
Територіальна альтернатива 2 не розглядається, тому що реконструкція відбувається на існуючій АЗС. У зв’язку із тим що цільове призначення обраної ділянки відповідає планованій діяльності, а також враховуючи, що ділянка вже перебуває у приватній власності ТОВ «ДУКАТ», а також враховуючи, що реконструкція відбувається на існуючій АЗС - Територіальна альтернатива 2 в подальшому не розглядалась.
- Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.
З урахуванням особливостей ділянки розміщення об’єкту для його будівництва передбачені наступні заходи: - вивезення зайвого ґрунту, що утворюється при будівництві в місця влаштування насипу; - раціональне використання ґрунту, - облаштування об’єкту штучною мережею блискавковідводу; - влаштування під’їзних шляхів до майданчика будівництва; - забезпечення дотримання протипожежних вимог за рахунок відповідного інженерного оснащення об’єкту; - під’єднання об’єкту до існуючих інженерних мереж; - забезпечення своєчасного вивезення будівельних та інших видів відходів з території об’єкта.
щодо технічної альтернативи 2. Аналогічно технічній альтернативі 1
щодо територіальної альтернативи 1.
Територія придатна для розміщення та експлуатації АЗС.
щодо територіальної альтернативи 2.
Територіальна альтернатива 2 не розглядається, тому що реконструкція відбувається на існуючій АЗС. У зв’язку із тим що цільове призначення обраної ділянки відповідає планованій діяльності, а також враховуючи, що ділянка вже перебуває у приватній власності ТОВ «ДУКАТ», а також враховуючи, що реконструкція відбувається на існуючій АЗС - Територіальна альтернатива 2 в подальшому не розглядалась.
- Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1.
- клімат і мікроклімат: вплив відсутній. Зміни клімату та мікроклімату внаслідок будівництва об’єкта не відбуватимуться; - повітряне середовище: при експлуатації об’єкту будуть здійснюватися викиди забруднюючих речовин від дихальних клапанів резервуарів зберігання палива, паливо-роздавальних колонок, резервної ДЕС, очисних споруд та автотранспорту, який обслуговуватиметься на АЗС. Викиди в межах допустимих значень. Перевищень ГДК не очікується. - акустичне середовище: при проведенні будівельних робіт та діяльності об’єкту буде здійснюватись незначний акустичний вплив в межах допустимих значень; - геологічне середовище: можливий тимчасовий незначний вплив під час проведення будівельних робіт, під час влаштування котлованів для розміщення резервуарів зберігання палива та резервуарів накопичувачів води; при експлуатації об’єкту негативний вплив на геологічне середовище
відсутній; - ґрунти: можливий незначний вплив за рахунок тимчасового накопичення будівельного сміття та прокапування паливно-мастильних матеріалів від роботи техніки. При нормальних умовах експлуатації об’єкта вплив на ґрунти мінімальний; - водне середовище: можливий незначний вплив за рахунок господарсько-побутових та зливних стоків; Запроектоване відведення господарсько-побутових та поверхневих стоків при експлуатації об’єкту дозволяють виключити негативний вплив на водні ресурси. - рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти: на середовище перебування, зміну та порушення видового різноманіття, а також шляхи міграції тварин і птахів експлуатація об’єкта не вчинить шкідливого впливу. На ділянці цінні зелені насадження відсутні. Об’єкти природно-заповідного фонду та курортні зони в районі, та в безпосередній близькості до об’єкту відсутні; - навколишнє соціальне середовище: вплив діяльності об’єкта на здоров’я населення оцінюється, як прийнятний; - навколишнє техногенне середовище: вплив відсутній; - культурна спадщина: вплив відсутній, оскільки в районі розташування планової діяльності відсутні об’єкти, які мають історично-наукову та культурну цінність.
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічно технічній альтернативі 1, окрім збільшення викидів в повітряне середовище від технологічних процесів на обладнанні для заправлення автомобілів скрапленим газом (СВГ) (злив, зберігання, налив, ремонтні та профілактичні роботи).
щодо територіальної альтернативи 1.
Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля допустимі для провадження даної планованої діяльності на території, що розглядається.
щодо територіальної альтернативи 2.
Територіальна альтернатива 2 не розглядається, тому що реконструкція відбувається на існуючій АЗС. У зв’язку із тим що цільове призначення обраної ділянки відповідає планованій діяльності, а також враховуючи, що ділянка вже перебуває у приватній власності ТОВ «ДУКАТ», а також враховуючи, що реконструкція відбувається на існуючій АЗС - Територіальна альтернатива 2 в подальшому не розглядалась.
- Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).
Друга категорія
4 Енергетичну промисловість Енергетичну промисловість: зберігання та переробка вуглеводневої сировини (газу природного, газу сланцевих товщ, газу, розчиненого у нафті, газу центрально-басейнового типу, газу (метану) вугільних родовищ, конденсату, нафти, бітуму нафтового, скрапленого газу); поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом (для рідких або газоподібних) 15 кубічних метрів і більше; промислове брикетування кам’яного і бурого вугілля; гідроелектростанції на річках незалежно від потужності; гідроакумулюючі електростанції (ГАЕС); вітрові парки, вітрові електростанції, що мають дві і більше турбіни або висота яких становить 50 метрів і більше;"
- Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).
Підстав немає
- Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до Звіту з оцінки впливу на довкілля проводиться у відповідності з п.2. ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» під № 2059 – VIII від 23.05.2017 р.
- Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
- Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
- Рішення про провадження планованої діяльності.
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде
Дозвіл на виконання будівельних робіт згідно статті 37 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», що видається Державною інспекцією архітектури та містобудування України
- Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до
Управління розвитку територій та інфраструктури Вінницької обласної державної адміністрації , 21021, м. Вінниця, вул. В.Порика, 29, е-mail: [email protected], тел. (0432) 43-79-89, Контактна особа – головний спеціаліст відділу ОВД та СЕО Бякіна Наталія Дмитрівна.