Інформація про роботу відділу
ІНФОРМАЦІЯ
Про роботу відділу «Центр надання адміністративних послуг» Могилів-Подільської міської ради та стан роботи з заявами та зверненнями громадян у апараті Могилів-Подільської міської ради та її виконавчих органах за 2024 рік
У 2024 році було розглянуто 8792 питання консультаційного характеру - по різних напрямках роботи ЦНАПу . Найбільшу кількість консультацій отримали відвідувачі щодо оформлення реєстрації місця проживання ; оформлення паспорту громадянина України у вигляді ІD картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон; оформлення заяв на відшкодування за комунальні послуги для людей, які надали прихисток внутрішньо переміщеним особам; реєстрація /перереєстрація транспортних засобів; обмін посвідчення водія; реєстрація нерухомого майна; реєстрація юридичних – фізичних осіб підприємців.
Крім того з 21.05.2024 до 17.07.2024 прийнято та опрацьовано 2501 заява щодо оновлення даних військово зобов’язаних, а також відділом « Центр надання адміністративних послуг» Могилів-Подільської міської ради проведено реєстраційні дії згідно заяв та запитів у кількості – 37669 з них:
- заяви по програмі «Прихисток» - 384;
- заяви по оновленню даних військовозобов’язаних – 2501.
Фізичні –юридичні особи:
- звернення щодо реєстрації громадських організацій – 10;
- реєстрація бізнесу – 1051.
Нерухоме майно:
- реєстрація нерухомого майна -10272;
- інформаційні довідки з Державного реєстру речових прав - 144; адміністративний збір за надання інформаційних довідок з Державного реєстру речових прав перераховується до державного бюджету відповідно до законодавства.
Реєстрація місця проживання:
- витяг про реєстрацію особи - 7947;
- довідка про останнє місце проживання померлого -609;
- заяви про реєстрацію -1328;
- заяви про зняття з реєстрації місця проживання - 858;
- витяг про зареєстрованих осіб - 5745;
- подання щомісячних відомостей до Головного управління статистики у Вінницькій обл. - 12.
Запити:
- суду - 571;
- поліції - 8;
- адвокатів - 11;
- старостів ТГ - 64;
- СБУ - 6;
- приватні виконавці - 13;
- «Центр пробації» Міністерства юстиції України –УДМС України щодо дотримання законодавства про правовий статус іноземців -8;
- відділ ведення державного реєстру виборців - 32;
- запити комунальних підприємств міста - 9;
- запит фізичних осіб - 21;
- державна виконавча служба - 3;
- інші установи та організації - 67.
Земельні послуги :
- витяг ДЗК- 1319;
- внесення змін до ДЗК - 129;
- нормативно грошова оцінка -780;
- довідка про наявність/відсутність земельної ділянки- 108;
- завірені копії державного акту на земельну ділянку замість втраченого- 88.
Послуги містобудівних умов:
- видача будівельного паспорту забудови земельної ділянки -2;
- видача містобудівних умов та обмежень - 18;
- присвоєння адреси - 38.
Послуги щодо оформлення паспорта всього - 2051
оформлення паспорта громадянина України у вигляді ID картки- 939 з них:
- первинні ( безкоштовні) - 289;
- термінові - 111;
- регламентні ( не термінові)- 539.
оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон- 1112 з них:
- термінові - 783;
- регламентні ( не термінові) - 329.
Послуги з реєстрації/перереєстрації транспортних засобів та обміну посвідчення водія всього - 1462 :
- обмін посвідчення водія - 377;
- реєстрації/перереєстрації транспортних засобів -1085.
У 2024 році до місцевого бюджету надійшли кошти у сумі 3 496 647, 00грн.:
- реєстрація бізнесу - 89 599 ,00 грн.;
- реєстрація нерухомого майна - 1 578 964,00 грн.;
- реєстрація місця проживання - 132 189,00 грн.;
- оформлення витягу з Державного земельного кадастру - 416 191,00 грн.;
оформлення паспорта громадянина України
- у вигляді ID картки- 156 109,00 грн.
- оформлені вперше ( безкоштовні) - 289 шт.
- оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон- 874 750,00 грн.
Оформлення паспортів на загальну суму адміністративного збору по виготовлення паспортів 1 030 859,00грн.
Реєстрація транспортних засобів та обмін посвідчення водія на загальну суму 248 845,00грн.
Звертаю увагу, що значний ряд послуг надається безкоштовно, відповідно до чинного законодавства.
За звітний період зареєстровано у відділі:
- 105 інформаційних запитів, на які надано 100 відповідей ( 5 залишили без розгляду). За всіма запитами, які надійшли до міської ради, запитувачам надано відповіді у терміни встановлені ст. 20 Закону України « Про доступ до публічної інформації».
- 20 депутатських звернень, на які надано відповідь у терміни визначені законодавством.
Протягом звітного періоду до виконкому міської ради на усний прийом звернулось 1171 громадянин ,з питань які були порушені на усному прийомі було
- вирішено - 837
- роз’яснено - 334
- відмовлено - 0
- в стадії розгляду - 0
Через вищестоящі організації (урядова телефонна «гаряча лінія») у 2024 році до міської ради надійшло 133 письмових звернення, з них
- вирішено - 68
- роз’яснено - 53
- в стадії розгляду- 0
- перенаправлено за нележністю - 12
- відмовлено - 0
Звернення від жінок - 77
- з І групою інвалідності -3
- з ІІ групою інвалідності - 6
- з ІІІ групою інвалідності - 12
- безробітні жінки - 15
- жінки пенсіонери - 2
- жінки підприємці- 7
- одинока мати -5
- багатодітні - 3
- інші - 24
Звернення від чоловіків - 56
- з ІІ групою інвалідності - 15
- з ІІІ групою інвалідності -4
- безробітні чоловіки - 8
- багатодітні чоловіки - 0
- чоловіки пенсіонери - 13
- чоловіки військовослужбовці- 4
- чоловіки УБД - 4
- чоловіки з категорією – дитина війни - 0
- робітник - 8
- інші - 0
Консультації щодо оформлення адміністративних послуг надаються щоденно адміністраторами та реєстраторами відділу «Центр надання адміністративних послуг» Могилів-Подільської міської ради.
Письмові та усні звернення громадян знаходяться на постійному контролі міської ради та її виконавчого комітету .
Забезпечено швидке реагування на звернення, що надходять на урядову телефонну «гарячу лінію».
Начальник відділу «Центр надання адміністративних послуг» Могилів-Подільської міської ради
Людмила ЖИВИЛКО