Відділ кадрів - положення
Додаток 2
до рішення 44 сесії
міської ради 8 скликання
від 08 липня 2024 року №1065
Положення
про відділ кадрів апарату міської ради та виконкому
1. Загальні положення
1. Відділ кадрів апарату міської ради та виконкому (далі - Відділ) є структурним підрозділом апарату міської ради та виконкому, що утворюється за рішенням Могилів-Подільської міської ради та підпорядковується виконавчому комітету, міському голові.
2. У своїй діяльності Відділ керується Конституцією України, законами України, міжнародними договорами, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України та центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби, рішеннями міської ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, цим Положенням.
3. Працівники Відділу призначаються на посаду та звільняються з посади за розпорядженням міського голови відповідно до чинних нормативно-правових актів законодавства України, що регулюють данні питання.
2. Основні завдання Відділу
Основними завданнями Відділу є:
2.1. Реалізація державної політики з питань кадрової роботи та служби
в апараті міської ради, її виконавчого комітету, інших виконавчих органів на підприємствах, в установах і організаціях, що належать до сфери управління органу виконавчої влади (далі - підпорядковані установи).
2.2. Забезпечення здійснення міським головою своїх повноважень з питань управління персоналом.
2.3. Розвиток персоналу та організація підвищення рівня професійної компетентності працівників органу місцевого самоврядування.
2.4. Документальне оформлення вступу на службу в органи місцевого самоврядування, її проходження та припинення.
3. Функції Відділу
Основними функціями Відділу є:
3.1. Підготовка матеріалів про призначення на посади та звільнення з посад працівників апарату міської ради та її виконавчих органів.
3.2. Прийом від претендентів на посади посадових осіб місцевого самоврядування відповідних документів та подання їх на розгляд конкурсної комісії. Здійснення інших заходів щодо організації конкурсного відбору.
3.3. Забезпечення організації проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, що передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища та посад з підвищеним корупційним ризиком.
3.4. Вивчення спільно з іншими структурними підрозділами апарату органу виконавчої влади особистих, професійних, ділових якостей осіб, які претендують на зайняття посад у виконавчих органах міської ради, попередження їх про встановлені законодавством обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та її проходженням, ознайомлення із попередженням про обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби.
3.5. В межах компетенції забезпечення контролю за добором та розстановкою кадрів апарату міської ради та її виконавчих органів відповідно до вимог чинного законодавства України.
3.6. Проведення роботи з кадровим резервом, здійснення організаційно-методичного керівництва формуванням кадрового резерву, аналізу та узагальнення практики формування кадрового резерву у виконавчих органах міської ради, внесення голові міської ради пропозицій щодо вдосконалення цієї роботи (разом з керівниками виконавчих органів апарату міської ради).
3.7. Розгляд та внесення керівництву міської ради пропозицій щодо проведення стажування кадрів на посади посадових осіб місцевого самоврядування. Підготовка, разом з відповідними виконавчими органами, документів для організації стажування, здійснення контролю за його проведенням.
3.8. Оформлення документів про прийняття Присяги та присвоєння рангів посадовим особам апарату міської ради та виконкому, внесення про це записів до трудових книжок.
3.9. Обчислення стажу роботи та служби в органах місцевого самоврядування, здійснення контролю за встановленням надбавок за вислугу років та наданням відпусток відповідної тривалості, складання графіку щорічних відпусток працівників апарату міської ради та виконкому та керівників виконавчих органів міської ради.
3.10. Здійснення у межах своєї компетенції заходів для забезпечення трудової дисципліни, оформлення документів, пов’язаних з проведенням службового розслідування та застосуванням заходів дисциплінарного впливу.
3.11. Оформлення, видача посвідчень та довідок з місця роботи працівника, проведення оформлення листків тимчасової непрацездатності.
3.12. Підготовка документів для відрядження працівників.
3.13. Участь у межах своєї компетенції у розробленні структури апарату міської ради та виконкому, штатного розпису, контроль за розробленням посадових інструкцій в апараті міської ради та її виконавчих органах.
3.14. Підготовка річних планів роботи з кадрами, проведення аналізу щорічної та перспективної потреби в кадрах, формування замовлень на підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування (разом з іншими виконавчими органами міської ради).
3.15. Здійснення у виконавчих органах міської ради контролю за дотриманням Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та інших актів чинного законодавства з питань кадрової роботи та служби в органах місцевого самоврядування (разом з іншими структурними підрозділами міської ради та виконкому).
3.16. Здійснення обліку військовозобов’язаних і призовників та бронювання військовозобов’язаних в апараті міської ради та виконкому.
4. Права Відділу
Відділ має право:
4.1. Взаємодіяти з питань, що належать до його компетенції, із структурними підрозділами, державними органами та органами місцевого самоврядування, іншими підприємствами, установами та організаціями, а також громадянами.
4.2. Одержувати у встановленому законодавством порядку від посадових осіб та працівників, матеріали та пояснення (у тому числі письмові), необхідні для здійснення покладених на нього завдань.
4.3. Брати участь у конференціях, семінарах, нарадах та інших заходах з питань управління персоналом та організаційного розвитку.
4.4. Організовувати проведення семінарів, нарад та інших заходів з питань, що належать до його компетенції.
4.5. Обробляти персональні дані фізичних осіб відповідно до законодавства з питань захисту персональних даних для виконання покладених на нього завдань.
4.6. Одержувати у встановленому порядку від посадових осіб виконавчих органів міської ради документи, довідки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на Відділ завдань.
5. Відповідальність
5.1. Працівники Відділу несуть персональну дисциплінарну, цивільну, адміністративну та кримінальну відповідальність за невиконання або неналежне виконання покладених на них обов’язків, передбачених посадовою інструкцією та даним Положенням в межах чинного законодавства України.
5.2. Відповідальність працівників Відділу встановлюється посадовими інструкціями і настає у разі невиконання або неналежного виконання посадових обов’язків.
5.3. Притягнення до відповідальності працівників Відділу здійснюється згідно з чинним законодавством України.
Секретар міської ради Тетяна БОРИСОВА