Звіт про періодичне відстеження результативності регуляторного акту: «Про затвердження Правил благоустрою території м. Могилева-Подільського (у новій редакції)»
Звіт про періодичне відстеження результативності регуляторного акту: «Про затвердження Правил благоустрою території м. Могилева-Подільського (у новій редакції)»
1. Вид та назва регуляторного акта. |
||
Вид регуляторного акта |
Рішення Могилів-Подільської міської ради |
|
Назва |
Про затвердження Правил благоустрою території м. Могилева-Подільського (у новій редакції) |
|
Дата прийняття |
29.02.2016 |
|
Номер |
89 |
|
2. Виконавець заходів з відстеження |
Управління житлово-комунального господарства міської ради |
|
3. Цілі прийняття |
1. Забезпечення ефективного вирішення проблеми санітарного очищення та благоустрою м. Могилева-Подільського. 2. Формування сприятливого для життєдіяльності середовища. 3. Захист довкілля. 3. Збереження об’єктів благоустрою та зелених насаджень згідно з сучасними вимогами та відповідно до діючих законодавчих актів. 4. Встановлення єдиних,чітких вимог щодо утримання об’єктів зовнішнього благоустрою міста в належному санітарно-технічному стані . |
|
4. Строк виконання заходів з відстеження |
здійснюються раз на кожні 3 роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акту |
|
5. Тип відстеження |
Періодичне |
|
6. Метод одержання результатів відстеження |
результативності регуляторного акта отримано шляхом аналізу статистичних даних щодо правил та норми поведінки учасників правовідносин у сфері благоустрою міста. Визначені правові, економічні, екологічні, соціальні й організаційні засади благоустрою території міста з метою створення умов, сприятливих для життєдіяльності людини. Відстеження здійснюється з метою оцінки ступеня досягнення актом визначених цілей. |
|
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність регуляторного акта |
Враховуючи цілі регулювання, для відстеження результативності регуляторного акта були визначені такі статистичні показники: 1. кількість скарг і звернень громадян з питань благоустрою; 2. кількість розроблених паспортів благоустрою; 3. розмір витрачених коштів на утримання об’єктів благоустрою за рахунок коштів місцевого бюджету та за власний рахунок; 4. кількість укладених договорів у сфері поводження з побутовими відходами; 5. кількість протоколів, складених за адмін. порушення правил благоустрою ; 6. розмір надходжень коштів до міського бюджету від фінансових санкцій за порушення правил благоустрою |
|
8. Кількісні та якісні значення показників результативності. Для визначення результативності регуляторного акта беруться такі показники: |
||
показники |
2018 рік |
2019 рік |
1. кількість скарг і звернень громадян з питань благоустрою |
541 |
491 |
|
Зменшення кількості звернень відносно попереднього періоду обумовлена підвищенням рівня благоустрою міста , втому числі шляхом залучення громадськості до міських заходів, акцій «Чистий четвер» «День довкілля» та ін. |
|
2. кількість розроблених паспортів благоустрою |
13 |
16 |
|
Збільшення кількості розроблених паспортів благоустрою свідчить про зацікавленість мешканців в благоустрої міста та про посилення роз’яснювальної роботи |
|
3. розмір витрачених коштів на утримання об’єктів благоустрою за рахунок коштів місцевого бюджету та за власний рахунок |
12760558,49
1500000 |
16849098,6
2100000 |
|
Збільшення розміру витрат на утримання об’єктів благоустрою як за рахунок коштів місцевого бюджету, так і за власний рахунок мешканців, свідчить про досягнення мети приведення території міста у належний стан в частині проведення в місті єдиної політики з підтримки благоустрою, формування сприятливого для життєдіяльності людини середовища |
|
4. кількість укладених договорів у сфері поводження з побутовими відходами |
6644 |
2817 |
|
Зменшення кількості укладених договорів у сфері поводження з побутовими відходами свідчить про завершення охоплення цією послугою мешканців міста |
|
5. кількість протоколів, складених за адмін. порушення правил благоустрою |
107 |
99 |
|
Динаміка зменшення кількості складених протоколів свідчить про посилення роз’яснювальної роботи щодо відповідальності за порушення , передбачені ст.152 Кодексу України про адміністративні правопорушення |
|
6. розмір надходжень коштів до міського бюджету від фінансових санкцій за порушення правил благоустрою (добровільно сплачених) |
21760 |
17680 |
|
Значний розмір добровільно сплачених коштів за адміністративні порушення, що надходять до міського бюджету, свідчать про залучення мешканців до добровільного вчинення дій, спрямованих на дотримання правил благоустрою |
|
9. Оцінка можливих результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей. |
Враховуючи вищевикладене, проведений аналіз і періодичне відстеження результативності регуляторного акту свідчать про зниження рівня порушень правил благоустрою, зменшення кількості звернень громадян, збільшення розміру витрат на утримання об’єктів благоустрою а, отже, про доцільність застосування рішення Могилів-Подільської міської ради «Про затвердження Правил благоустрою території м. Могилева-Подільського (у новій редакції)» |
Міський голова Петро Бровко