ПОЛОЖЕННЯ про групу централізованого обслуговування управління освіти Могилів – Подільської міської ради
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом управління освіти
Могилів – Подільської міської ради
від 29 грудня 2010 року № 216
Начальник управління освіти
_______________________
Коновалов В.Ф.
ПОЛОЖЕННЯ
про групу централізованого обслуговування управління освіти
Могилів – Подільської міської ради
1.Загальні положення
1.1. Група централізованого обслуговування створена рішенням 3 сесії міської ради 6 скликання від 09.12.2010 р № 20 як структурний підрозділ управління освіти.
1.2. Видатки на утримання групи централізованого обслуговування здійснюються за рахунок коштів, передбачених бюджетом, які надходять на КФК 070805.
1.4. Фінансово-господарська діяльність ведеться через відділ централізованого бухгалтерського обліку управління освіти.
1.5. У своїй діяльності група централізованого обслуговування керується законами України, іншими нормативно-правовими документами з питань господарчої діяльності та матеріально-технічного забезпечення, Положенням про управління освіти та даним Положенням.
- Мета та завдання
2.1. Мета діяльності групи централізованого обслуговування – матеріально – технічне, інформаційне, кадрове, господарське обслуговування управління освіти (його будівлі), надання допомоги навчальним закладам у ремонті опалювальної системи, водогону, водовідведення та ремонту електромереж.
2.2. Завдання групи централізованого обслуговування:
2.2.1 зміцнення матеріально-технічної бази управління освіти та навчальних закладів;
2.2.2 здійснення контролю за технічним станом та експлуатацією будівель, систем водопостачання, електропостачання, опалення, які знаходяться на балансі управління освіти;
2.2.3 здійснення контролю за дотримання законодавства з охорони праці та безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки та електробезпеки;
2.2.4 забезпечення навчальних закладів навчально-наочними посібниками;
2.2.5 забезпечення виготовлення проектно – кошторисної документації на ремонтні та будівельні роботи в навчальних закладах;
2.2.6 підготовка договірної документації на виконання ремонтних робіт з підрядними організаціями, нагляд за якістю їх виконання;
2.2.7 оформлення дефектних актів на ремонт будівель;
2.2.8 підготовка договірної документації на оренду;
2.2.9 здійснення контролю за списанням матеріальних цінностей, будівельних матеріалів;
2.2.10 здійснення контролю за технічним станом та експлуатацією транспортних засобів, що знаходяться на балансі управління освіти;
2.2.11 виконання електромонтажних робіт, влаштування та ремонт систем водопостачання і водовідведення;
2.2.12 утримання будівлі управління освіти, охорона його та прибирання;
2.2.13 надання допомоги навчальним закладам у транспортних послугах.
- Структура групи централізованого обслуговування
3.1. Штатний розпис групи централізованого обслуговування визначається і змінюється рішеннями міської ради.
3.2. Функціональні обов’язки працівників визначаються посадовими інструкціями і затверджуються начальником управління освіти.
3.3. Безпосереднє підпорядкування працівників групи визначаються наказом управління освіти.
- Контроль за діяльністю групи централізованого обслуговування
4.1. Контроль за діяльністю працівників групи централізованого обслуговування здійснюють керівники структурних підрозділів, яким вони підпорядковані.