Розмір шрифту:

Пільги на оплату житлово-комунальних послуг

      З закінченням опалювального періоду та нарахуванням пільг на літній період багатьох жителів міста, а саме пільгова категорія     населення, цікавлять питання порядку та форми їх надання. Вивчивши з них найбільш  поширені, управління праці та                      соціального   захисту населення міської ради надає роз’яснення:

  Якщо пільговик має заборгованість за житлово-комунальні послуги?

   За наявності у пільговиків, які отримують пільгу у готівковій формі, простроченої понад три місяці заборгованості з оплати послуг,     сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (340 грн), виплата пільги з наступного сезону здійснюється у грошовій безготівковій формі. Інформація про таку заборгованість надають комунальні організації   управлінню до 1 травня поточного року.

Тож, всі пільговики міста, які отримали належні їм кошти,  починаючи з травня місяця  у безготівковій формі, а не в готівковій, були зазначені організаціями- надавачами послуг як боржники з оплати комунальних платежів.

Залишки коштів на рахунках для виплати пільг. Як діяти?

   Для осіб, які отримували пільги у безготівковій формі, після закінчення опалювального сезону залишки коштів на рахунку для виплати пільг, які утворилися станом на 1 червня, виплачуються пільговикам АТ «Ощадбанк» шляхом перерахування таких коштів на поточні рахунки пільговиків, відкриті в

Якщо пільговик користувався субсидією і хоче знову отримувати пільги

    Пільговикам, яким в літній період вигідніше користуватися пільгами ніж субсидією необхідно звернутися з письмовими заявами щодо припинення житлової субсидії та надання пільги на оплату житлово-комунальних послуг.

Про які зміни необхідно повідомляти орган соціального захисту?

   Звертатися до управління з повідомленням про виникнення обставин, які можуть вплинути на отримання пільг,  необхідно у разі:

  • зміни у складі сім’ї, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні (одруження/розлучення/народження дитини),
  • зміни в переліку отримуваних житлово-комунальних послуг;
  • виникнення інших обставин, які унеможливлюють надання пільг.

 

 Всю необхідну інформацію щодо порядку нарахування та  виплати  пільг можна отримати за телефонами «гарячих» ліній управління праці та соціального захисту населення Могилів-Подільської міської ради: 6-51-63, 098-461-82-47