Звіт про роботу зі зверненнями громадян у виконавчих органах
Могилів-Подільської міської ради за 2022 рік
Кількість звернень за 2022 рік становить 2362 з них: на усний прийом звернулось 465 громадянин, 194 звернень через вищестоящі організації, 1632 письмових заяв від мешканців міста, 13 депутатських запитів, 58 запитів на інформацію.
За характером, порушені у зверненнях громадян, питання стосуються здебільшого гуманітарної допомоги, аграрної політики і земельних відносин, соціальної політики, соціального захисту населення та діяльності органів місцевого самоврядування.
Протягом звітного періоду найчастіше громадяни звертались з питань:
- надання гуманітарної допомоги - 266
- праця і заробітня плата - 47
- соціальна політика, соціальний захист населення - 135
- діяльність органів місцевого самоврядування – 73
Найбільше до виконавчих органів місцевого самоврядування зі своїми проблемами звертаються внутрішньо переміщені особи з проханням надання гуманітарної допомоги та забезпеченням житлових умов.
Переважна більшість питань, які піднімають зазначені категорії громадян це питання надання гуманітарної та матеріальної допомоги ВПО.
За останні роки поступово зменшується кількість скарг від громадян.
На особистому прийомі у керівництва міської ради та виконавчого комітету порушено 465 питань.
Основними питання, з якими звертаються громадяни залишаються питання з надання гуманітарної та матеріальної допомоги ВПО, питання комунального господарства (а саме: з питань благоустрою території, будівництва і ремонту доріг, експлуатації, утримання, ремонту житлового фонду та комунальних мереж), надання житла з державного житлового фонду (а саме: з питань надання житла громадянам, що мають право на його одержання).
На квартирному обліку в місті перебуває велика кількість сімей, а та кількість квартир, яка щороку виділяється, вкрай недостатня для поліпшення житлових умов черговиків. Тому надаються роз’яснення заявникам про стан їх квартирної черги.
У Могилів-Подільській міській раді та її виконавчих органах систематично проводиться аналіз стану роботи із зверненнями громадян.