Розмір шрифту:

Положення про відділ (Центр) надання адміністративних послуг Могилів-Подільської міської ради (нова редакція)

ПОЛОЖЕННЯ
про відділ (Центр) надання адміністративних послуг

Могилів-Подільської міської ради

(нова редакція)

 

  1. Відділ надання адміністративних послуг Могилів-Подільської міської ради (далі - Центр) є структурним підрозділом виконавчого органу Могилів-Подільської міської ради, утворений для надання адміністративних послуг в м. Могилеві-Подільському.
  2. Рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації Центру як структурного підрозділувиконавчого органу міської ради приймається міською радою.
  3. Центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями центральних та місцевих органів виконавчої влади, рішеннями Могилів-Подільської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови м. Могилева-Подільського, Положенням про Центр.
  4. Основними завданнями Центру є:

1) організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

2) спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

3) забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.

  1. Центром забезпечується надання адміністративних послуг через адміністратора, шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг та державного реєстратора.

Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, визначається рішенням Могилів-Подільської міської ради.

Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, суб’єктами надання яких є органи виконавчої влади, визначається рішенням Могилів-Подільської міської ради, та включає адміністративні послуги органів виконавчої влади, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.

На основі узгоджених рішень райдержадміністрації з міською радою міста Могилева-Подільського, Центр може забезпечувати також надання адміністративних послуг, суб’єктами надання яких є Могилів-Подільська райдержадміністрація.

У разі прийняття такого узгодженого рішення між райдержадміністрацією та міською радою міста Могилева-Подільського Центр при райдержадміністрації не утворюється.

  1. Центром забезпечується надання адміністративних послугу сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців.

6.1. Центр  з метою організації своєї діяльності:

6.1.1. Приймає участь у навчальних заходах (семінари, лекції, тренінги, тощо), організованих Головним територіальним управління юстиції у Вінницькій області у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, проводить стажування працівників у даній сфері.

6.1.2. Забезпечує розгляд звернень народних депутатів, громадян та запитів на публічну інформацію з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців.

  1. У Центрі за рішенням Могилів-Подільської міської ради також може здійснюватися прийняття звітів, декларацій та скарг, розгляд яких віднесено до повноважень виконавчих органів Могилів-Подільської міської ради або Могилів-Подільської райдержадміністрації.
  2. У приміщенні, де розміщується Центр, можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо) суб’єктами господарювання, добір яких здійснюється на конкурсній основі за критеріями забезпечення мінімізації матеріальних витрат та витрат часу суб’єкта звернення.
  3. Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в Центрі звертається до адміністратора - посадової особи Могилів-Подільської міської ради, Могилів-Подільської райдержадміністрації, яка організовує надання адміністративних послуг.
  4. Адміністратор призначається на посаду та звільняється з посади за розпорядженням міського голови.

Кількість адміністраторів, які працюють у Центрі, визначається за рішенням Могилів-Подільської міської ради.

10.1. Адміністратор має іменну печатку (штамп), у тому числі електронну, із зазначенням його прізвища, імені, по батькові та найменування Центру. Адміністратор має електронний цифровий підпис.

10.2. Основними завданнями адміністратора є:

1) надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;

2) прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних ”;

3) видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;

4) організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;

5) здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;

6) надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законом.

  1. Державний реєстратор призначається на посаду та звільняється з посади за розпорядженням міського голови.

Кількість державних реєстраторів, які працюють у Центрі, визначається за рішенням Могилів-Подільської міської ради.

11.1. Державний реєстратор має іменну печатку (штамп), у тому числі електронну, із зазначенням його прізвища, імені, по батькові та найменування Центру. Державний реєстратор має електронний цифровий підпис.

11.2. Основними завданнями Державного реєстратора є:

-Здійснення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно відповідно до закону;

-Надання інформації про зареєстровані права та їх обтяження відповідно до закону;

-Забезпечення взяття на облік безхазяйного нерухомого майна відповідно до закону;

-Вжиття в межах компетенції заходів щодо ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі - Державного реєстру прав);

-Здійснення інших заходів щодо підвищення ефективності роботи у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.

-Забезпечення прийому та видачу документів, пов'язаних з проведенням державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, взяттям на облік безхазяйного нерухомого майна, надання інформації з Державного реєстру прав;

         -Внесення пропозицій начальнику відділу надання адміністративних послуг міської ради щодо удосконалення роботи державної реєстрації прав;

  1. Адміністратор та державний реєстратор має право:

1) безоплатно одержувати від суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку;

2) погоджувати документи (рішення) в інших державних органах, органах влади Автономної Республіки Крим та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;

3) інформувати начальника Центру та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень;

4) посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги;

5) порушувати клопотання перед начальником Центру щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи Центру.

  1. Керівництво Центром, його організаційне забезпечення здійснює начальник Центру надання адміністративних послуг, адміністратор, який безпосередньо підпорядковується міському голові та призначається на посаду і звільняється з посади за розпорядженням міського голови в установленому законом порядку.
  2. Начальник Центру відповідно до завдань, покладених на Центр:

1) здійснює керівництво роботою Центру, несе персональну відповідальність за організацію діяльності Центру;

2) організовує діяльність центру, у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів до підвищення ефективності роботи Центру;

3) координує діяльність адміністраторів, контролює якість та своєчасність виконання ними обов’язків;

4) організовує інформаційне забезпечення роботи Центру, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів;

5) сприяє створенню належних умов праці у Центрі, вносить пропозиції на розгляд Могилів-Подільської міської ради щодо матеріально-технічного забезпечення Центру, проекти розпорядчих документів з питань, що належать до компетенції Центру;

6) розглядає скарги на діяльність чи бездіяльність адміністраторів;

7) може здійснювати функції адміністратора;

8) забезпечує виконання доручень міського голови та/або керуючого справами виконкому відповідно до розподілу обов'язків, перспективних і поточних планів діяльності Центру;

9) представляє інтереси Центру у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами виконавчого органу Могилів-Подільської міської ради, з міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями.

10) без доручення представляє інтереси Центру в підприємствах, установах, організаціях та органах управління, укладає від імені Центру договори, надає відповідні доручення.

11) звітує перед міським головою та міською радою про виконання покладених на Центр завдань та затверджених планів роботи.

12) використовує у повсякденній діяльності інформаційно-комунікаційні технології, у тому числі електронний цифровий підпис.

13) виконує інші повноваження згідно з актами законодавства та положенням про Центр.

  1. Центр під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами або організаціями.
  2. Час прийому суб’єктів звернень у Центрі становить не менш як шість днів на тиждень та сім годин на день без перерви на обід і є загальним (єдиним) для всіх адміністративних послуг, що надаються через центр. Центр не рідше ніж два дні на тиждень здійснює прийом суб’єктів звернень до 20-ї години.

За рішенням Могилів-Подільської міської ради час прийому суб’єктів звернень може бути збільшено.

  1. Для здійснення функцій, покладених на Центр надання адміністративних послуг Могилів-Подільської міської ради начальник та працівники наділяються правами, виконують обов'язки і несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства, інших нормативно-правових актів, що регулюють порядок і умови проходження служби в органах місцевого самоврядування, а також правил внутрішнього трудового розпорядку працівників апарату міської ради та виконкому та цього Положення.
  2. 18. Начальник Центру щомісячно до 25 числа складає графік чергувань адміністраторів на наступний місяць з врахуванням вимог статті 50 Кодексу законів про працю України та підпункту 3 частини другої статті 6 Закону України "Про адміністративні послуги" та погоджує його із міським головою.
  3. Центр утримується за рахунок коштів місцевого бюджету. Штатний розпис Центру затверджується розпорядженням міського голови. Чисельність працівників та структура Центру затверджується рішенням міської ради.
  4. Майно Центру належить до комунальної власності територіальної громади м. Могилева-Подільського і закріплене за Центром на праві оперативного управління.
  5. Центр має право виключно за рішенням міської ради: надавати в оренду або в безоплатне користування (позичку), передавати в заставу нерухоме майно, обладнання, інвентар та інші цінності, а також списувати з балансу основні засоби в установленому законом порядку.
  6. Центр не є юридичною особою, має в своєму розпорядженні інші печатки й штампи, бланки, інші реквізити, у тому числі електронні.
  7. Місцезнаходження Центру: 24000, Вінницька область, м. Могилів-Подільський, вул. Київська, 28/2
  8. Припинення Центру здійснюється за рішенням Могилів-Подільської міської ради в порядку, визначеному законодавством України.

 

 

 

 

Секретар міської ради                                          М. Гоцуляк