Про відділ
Графік роботи відділу "Центр надання адміністративних послуг" міської ради:
понеділок - з 08:00 до 17:15;
вівторок - з 08:00 до 20:00;
середа - з 08:00 до 17:15;
четвер - з 08:00 до 17:15;
п'ятниця - з 08:00 до 16:00;
субота - на час воєнного стану ЦНАП у суботу не працює
Вихідний день – неділя та святкові дні.
Відділ (Центр) надання адміністративних послуг міської ради розміщено за адресою: вул.Київська, 28/2, м. Могилів-Подільський, Вінницька область, 24000.
Структура відділу "Центр надання адміністративних послуг" міської ради
1. Начальник відділу - Живилко Людмила Миколаївна тел. 6-33-28
2. Державний реєстратор юридичних фізичних осіб-підприємців - Слободянюк Алла Михайлівна
3. Державний реєстратор нерухомого майна – Казьмір Вадим Олександрович
4. Державний реєстратор нерухомого майна - Грудецький Ярослав В’ячеславович
5. Державний реєстратор юридичних фізичних осіб-підприємців – Станівчук Олена Григорівна тел. 6-31-47
6. Адміністратор – Вєдєрнікова Лариса Петрівна тел. 6-31-47
7. Адміністратор - Копач Тетяна Вікторівна тел. 6-31-47
8. Адміністратор - Кушнір Валерія Валеріївна тел. 6-31-47
9. Адміністратор – Мельник Тетяна Адиківна тел. 6-31-47
10. Адміністратор - Політанська Ліна Вікторівна тел. 6-31-47
11. Адміністратор - Коцюк Уляна Володимирівна тел. 6-31-47
12. Адміністратор - Дунська Надія Олексіївна тел. 6-31-47
Діяльність Відділу здійснюється за принципами:
-
прозорості, відкритості та послідовності дій при наданні адміністративних послуг;
-
орієнтації на суб'єкта звернення – забезпечення ефективної взаємодії із суб'єктом звернення;
-
інформованості – забезпечення суб'єктів звернення вичерпною інформацією щодо адміністративних послуг;
-
зворотнього зв'язку – встановлення зворотнього зв'язку із суб'єктом звернення;
-
організаційної єдності – взаємодія адміністраторів Відділу з суб'єктами надання адміністративних послуг;
-
Метою роботи Відділу є надання якісних адміністративних послуг суб'єктам звернень.
Основними завданнями Відділу є:
-
організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
-
спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;
-
забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.